同你分析你到底需唔需要補習


高中既同學應該好多都去補習,
但有無諗過自己點解要補習? 
因為跟唔上?定係因為人地補我唔補好似輸洩甘?



甘補左一排之後,成績有無進步到?其實有時即使無補習,都可以考得好好。
大家睇下下面呢文章,同你分析你到底需唔需要補習。

  1. 「我全完跟唔上學校進度,完全唔知學校教緊咩」

如果你遇到上述情況,好大機會係你個底打得唔好,對學科知識唔夠熟

解決辦法:打開書一頁一頁睇,每句都睇,如果睇到有唔明,mark低佢,返學校問老師。其實書入面D野寫得好淺明,你睇唔明係因為,前面個D野你本來已經唔識,即然唔識,就再掀前D睇,一頁頁睇,其實好易明。唔好驚,一怯你就輸


  2.   「我成績OK,但想補習,等自己更好

如果你本身已經OK,補習幫唔到你幾多。係補習入面,可能佢教既野本身有7成已經識,唔需要為左個3成,哂錢哂時間去補習。你可以做既,係做多D練習,例如Past Paper (可以去網頁左手面既 下載區 ),做做下,你就會開始發覺,其實黎黎去去都係個D野,代表你已經掌握到個課要你學D咩。一開始做唔識係正常,可能岩得個7成,但做做下,會愈做愈順,愈岩愈多,所以唔好驚


  3.  「我成績好好,想攞5* 5**

如果你已經去到呢個程度,補習更加幫你唔到,唔好去個D「精英班」,不如慳返D時間係屋企做多幾年Past Paper,如果已經做哂,可以做多全部做多一次,唔係講笑,係全部做多一次,做兩次Past Paper,基本上你對整個學科既知識已經掌握得7788。有D topic CE係無既,可以去書店睇下有無岩用 (可以睇下我另一篇 補充練習點評 (有圖))


對你有用的文