【大學】面試必問問題、問題伏位及作答注意事項


面試好可以幫你從一班同分競爭中突圍而出。呢家我講下面試有D咩常見問題同作答注意事頂。





至於大學interview流程、衣著、出席注意事項可


問題
注:以下全為英文作答


1.     請簡單介紹你自己。

出現率 ★★★★★
     
      內容參考:

講下自己性格,可根據課程調整下介紹內容,如果係報讀Business, social worker, euduation D,要講得出自己好Talkative, 好鐘意同人傾計。如果係engineer, science之類既,要show下自己做事係好專注,對數字好感敏,好重要事物既邏輯……

     
要了解你個科需要邊類人



2.     因何報讀此科?

出現率 ★★★★★
     
      內容參考:

當然要講到自己對個科好有興,點解有興趣,平時會做D……好似讀天文既:「我平時鐘意睇星星,我覺得天空好奧秘,為左深入了解呢個宇宙,所以我就揀左呢科」。或對你既志願有幫助,好似讀communication,將來想從事PR,呢間學校既學科syllabus 好全面……


show到自己興趣
/對未來有幫助。



3.     畢業後想做咩?

出現率 ★★★★☆
     
      內容參考:

同上,講下你將來份工同你揀既科有咩關連。


4.     主修什麼科目

出現率 ★★★★☆
呢家好多大學都係大科甘收,如 science, engine, business. Year 2 個陣會再選 major。你可以答:「我都未諗好,不過我對XXX會比較有興趣,因為……」呢條問題除左問你有咩志向,更家考下你對佢地既學科有無充份了解同熱誠。


5.     你有什麼課餘活動和嗜好?

出現率 ★★★★☆
     
      內容參考:

      自己介紹時多數都會講埋,如果無講  interviewer 可能特登會問。呢條問題除左了解下你,都會觀察你既表達能力。當然啦,要講D健康既興趣,呢個興趣對你有咩幫助同影響。多數人都會答運動、音樂。得閒不妨諗下 特別又健康既興趣,interviewer 會更深刻。


6.     點解選擇這大學?你認為讀大學的目的是什麼?

出現率 ★★★★☆
     
      內容參考:
      我覺得呢間大家既學術氣氛、人文氣息、自由氣氛…….好好,而且XX學科聲譽好好,我相信係呢到我可以學習專業知識、發掘夢想、尋找想理、全人發展、…….有 D 好普通既野改用少少專業D既字就得,例如 識多D朋友-->擴充人脈 (英文自己諗=]  )


7.     時事

出現率 ★★★☆☆
     
      內容參考:

      好似通識甘要有邏輯同條理甘作答,同時考你即場反應。時事問題多數同你揀個科有關,不過呢D同通識一樣,要慢慢累積。不過多數會問D大路熱門既時事。除左考你有無睇報紙外,溝通、表達、臨場能力更加重要。不妨練下英文同人講野,會好有幫助。


8.      將來的工作目標是甚麼?

出現率 ★★★☆☆

      內容參考:
     
      作答範圍好廣寬,不過答案好反映你既性格同志向,所以都要睇科做人。


9.     你有什麼想問我們?

出現率 ★★★★☆
     
      內容參考:

      呢條好似平平無奇,實際上都係睇下你D問題有無深度。呢條問題中你要再次表達到你對學科既熱誠同了解,所謂你知得愈多,你唔知既就會愈多。


其他注意事項

面對interviewer要不抗不卑,要知道佢地係教援,係專業知識上理應比你叻。


更多更詳細面試問題可以可